Ovation er et udviklingsprogram for dig, som er ambitiøs og engageret med dit kunstneriske eller kreative virke.

Som deltager på Ovation bliver du hjulpet skridt for skridt med både at udvikle kommercielle færdigheder samt udvikle, teste og implementere en forretningsmodel for dit kunstneriske eller kreative virke. Vi har stort fokus på, at du aktivt arbejder med din egen case og al undervisning tager udgangspunkt i dig og dit projekt.

Læringen er baseret på ‘reverse classroom’, som betyder, at en stor del af selve undervisningen ligger i forberedelsen mellem sessionerne. Du og dine holdkammerater deltager aktivt på sessionerne med at præsentere jeres arbejde for resten af holdet, og der bliver givet råd og indspark.

Metoden sætter krav til, at du som deltager er motiveret, at du er tilstede på workshopsene, og selvfølgelig møder velforberedt op. Dels for at udvikle dit eget projekt bedst muligt, men også for at kunne bidrage bedst muligt til resten af holdet.

Der er en egenbetaling på 1950 kr. (inkl. moms). Er I et team på 2 eller flere, betales der per person som deltager.

Hvad består programmet af?

Kompetenceforløb

6-8 ugers kompetence- og udviklingsforløb á 12 online workshops, hvor der mellem sessionerne tilbydes 1:1 sparring.

Du får trin for trin hjælp til at udvikle din forretningsmodel og ikke mindst en handlingsplan, for hvordan du skal gribe tingene an fremadrettet.

Mentorforløb

Når kompetenceforløbet afsluttes, bliver du tildelt en plads i en mentorgruppe sammen med 3-5 af dine holdkammerater. Her mødes man online ca. hver tredje uge.

Mentorgruppemøderne faciliteres af en mentor de første 4 sessioner, hvorefter det vil overgå til en sparringsgruppe styret på egenhånd.

Netværksarrangementer + Community

Der afholdes løbende fysiske netværksarrangementer rundt om i landet, som giver dig mulighed for at mødes og netværke med deltagerne fra dit eget, samt de andre Ovationshold. Arrangementerne vil være med relevante faglige oplæg.

Derudover er der hver måned online community arrangementer i form af webinarer og inspirationstalks. Som en del af community’et, får du også adgang til Q&A sessioner, hvor vi i sekretariatet bruger vores erfaringer og netværk til at hjælpe dig med alle de udfordringer og problemer du måtte stå med.

Online værktøjskasse

Som deltager får du fri adgang (også efterfølgende) til en online værkstøjskasse, der intuitivt og nemt hjælper dig med at strukturere udviklingen af din forretning.

Her kan blandt andet arbejde med din forretningsmodel, lave målplaner og udarbejde dit budget.

ANSØG NU

〰️

ANSØG NU 〰️